nedjelja, 16. siječnja 2011.

Sretni pas Felix

Bok!
Ja se zovem Felix. Zapravo, u vremenu od kada je ova slika, nisam još imao ime. Ja sam također pronađen uz rub šume, gdje me vjerojatno netko ostavio. Kažem vjerojatno, jer se ne sjećam dobro. Ili se možda uopće ne želim sjaćati takvih stvari. U svakom slučaju, imao sam sreće što su me prvo vidjeli ljudi, a ne lovci. U ovoj sam životinjskoj obitelji stanovao dva-tri tjedna u kolovozu 2008. Relativno sam brzo udomljen u jednu dobru obitelj pored Jastrebarskog. Tamo me dočekao jedan mačak i jedna mala curica, s kojima sam se brzo sprijteljio. U vrijeme kad sam bio ovdje, ispred dvorišta je živio pas tornjak, kojeg je opisao i Boky, no ja sam sa njim imao sasvim dobar odnos. Znate kako se kaže: Sve je relativno!
Danas mi baš nije do priče, paje ovo sve od mene.
Svim izgubljenim psima i mačkama želim sudbinu poput moje, a vama koji ste me čitali laku noć!

Nema komentara:

Objavi komentar