nedjelja, 9. siječnja 2011.

Lovačka kaubojština

Dobar dan!
Ja se zovem Pipika i sasvim sam slučajno upravo ja današnji pripovjedač. Prvo ću vam se kratko predstaviti. U ovoj sam se obitelji pojavila sasvim slučajno kad sambila jako mala. Naime, kao i većina pasa koji su prodefilirali (ili kao ja ostali) ovim domaćinstvom ostavljena je od strane nekih zlih i bešćutnih ljudi negdje u šumi u blizini ovog dvorišta. Sada imam 8-9 mjeseci i super se osjećam,jer sam voljena. Eto, toliko o meni.

Danas sam bila na trčanju sa svojim gazdom na nasipu oteretnog kanala Sava-Odra između mjesta Lukavec i Donja Lomnica pored Velike Gorice (15 km od Trga Bana Jelačićau Zagrebu). Kada smo završavali s trčanjem, vidjeli smo tri lovca kako ubijaju fazane na tri metra od županijske ceste kojom prolaze ZET-ov i školski autobis, te oko 100 metara od prvih obiteljskih kuća. Moj je gazda odmah nazvao policiju, te prijavio kršenje Zakona o lovstvu, Zakona o oružju i Kaznenog zakona u smislu dovođenja u opasnost života i imovine općeopasnom radnjom. Potom je uzeo telefon i snimio lovca sa puškom na opisanom mjestu. Druga dva lovca već su se tada udaljila, no i njih je uspio snimiti, no relativno daleko za snimku mobitelom. Snimke možete pogledati na linku i linku. Vidjevši mobitel u ruci,lovac je gazdu pitao: Da li vi to snimate?", na što je gazda odgovorio potvrdno. Nakon gašenja kamere na mobitelu, lovac je zapisao registraciju na našem automobilu, te uz ostale prijetnje rekao da će stvar prijaviti policiji.Gazda je na to rekao da slobodno sačeka, jer je policija već na putu. Na to se lovac lagano uznemirio i počeo vikati da nije on puca, već kolega. Na gazdin prijedlog da tada pozove kolegu, dotični je lagano prijetećim tonom rekao: "Sada će ti doći kolega!". Nakon nekoliko bezuspješnih povika: "Ante, dođi! Čovjek je pozvao policiju.!, kolega je uzvratio: "Nek je! K'o jebe i njega i policiju" i nastavio u kaubojskoj maniri tamaniti fazane 100-tinjak metara od obiteljskih kuća. Umjesto da Ante dođe, gospodin "Žutokapić" se udaljio. Nakon 20-tak minuta je došla policija, uzela podatke od gazde i uputila se prema lovcima koji su već bili duboko u žbunju vreća punih fazana. Zbog sve većeg tereta sporo su se kretali, no unatoč tome sumnjam da je policija bila dovoljno brza. Možda je. Tko zna. Na moju sreću odbili su da gazda pođe s njima, pa nisam sama morala ostati u našem autu.
Kada smo došli kući, gazda je stvar poslao u Večernji list, te se nadamo da će novine imati interesa pisati o kaubojštini lokalnih primitivaca, koji su radi svog devijantnog hobija upražnjavanog na nezakonit način, u stanju dovoditi u opasnost lokalno stanovništvo.
Ovo je samo najnoviji slučaj koji je gazda odlučio prijaviti u novine i dopustitit meni da ga ispričam. O nekim ranijim slučajevima, koji su prijavljeni samo policiji i kvazilovnoj inspekciji, pričat će vamneki moji prijatelji u nekim novijim postovima.
Do tada Vau-vau!

Nema komentara:

Objavi komentar